Första dagen är över!

Yes!
Klev upp strax innan sju, fick massor gjort innan jag tog cykeln bort mot VUC för att möta upp Sanna och börja rensingen. Gick hyffsat bra idag. 4,5H och helt slut i armarna känner jag!
Hem för att äta och sen posta ett viktigt brev. Vidare till sopning av trappor, hem för att massera, vidare till Dala-Järna för att påbörja lägenhetsstädning.
Och äntligen har skräp och newbody försvunnit ur min bil!
Det tog sin tid men nu är jag klar med det :)

Precis rört ihop turkisk youghart, rödlök och fetaost och väntar på att mästerkoken ska släga ihop biffar och sen blir det mat och film!

Imorgon väntar ännu en slitsam dag som avslutas med fotbollsträning och sen Alagsmatch!
Härligt!



Har på mig mina nya byxor som faktiskt är från me&i!! Apsköna och snygga! Passar perfekt!



Måste också visa mitt brännmärke på halsen. Som många tror är ett sugmärke! Men jo mamma, jag är för gammal för sånt :)



Jag lyckas verkligen med allt!

Galet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0