Funderingar och vilja!

Jag bara känner hur det kryper inom mig med en massa saker. Jag vill verkligen att något ska hända. Jag drömmer mej bort om att ha eget hus med en liten trådgård där man kan pyssla och fixa iordning saker. Ett eget rum där jag har min symaskin och kan sy egna saker!

Strukturerat och uppstyrt helt enkelt. Svårt med en lägenhet som är fylld med saker.

Vi väntar på målarna. En vecka efter vår resa skulle vi få nytt i hallen, sovrummet och datarummet. Inget har hänt än. Jag känner hur mycket jag vill ha en förändring nu! Det är med allt i stort sett.
Jag har viljan att styra och ordna nu, men jag får inte tummen ur riktigt!

Jag har iaf kommit en god bit på väg. Idag har jag strykit en sak från listan som helst ska vara struken denna vecka. Imorgon kommer jag få stryka två :) Det går framåt!



Tvättdag i lördags. Hälften av all tvätt. Jag förstår inte hur det ens ska få plats i garderoberna. Jisses vad vi har kläder! Endå vill jag köpa nytt!

Men här har jag iaf en klänning som jag vill sälja iväg.



En svart vanlig klänning med prydnadsknappr. Köpt grån Gina Tricot i stl xs. Använd enstaka gång, Fint skick!
25 kr! Hojta till vid intresse :)

Jag har jobbat extra timmar idag, fått jobb varje onsdag, och städat trappor. Gratulerat pappa som fyller år och plockat här hemma.
Jag ska fortsätta med sovrummet och försöka få ordning i garderoberna nu!

Två nya gosaker som har hamnat i min hylla är dessa;


Vrålsnyggt nagellack och en mascara som jag ännu inte provat. Tydligen svår att få bort, men vi får se när jag provar. Man ska alltid skaffa sig en egen uppfattning ;)

Nu; STÄDA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0