Gårdagen

Igår var en bra dag på många vis. Små skitsaker blev gjorda och jag jobbade på.
Solade, tvättade, lunchade och jobbade mer!

Men jag blir så jäkla trött på att komma till ett ställe för att städa, så är det någon som skakat mattan inomhus. Så, varför går man inte bara en meter till och skakar den ute om det nu är så noga?!
Det blev droppen för mig igår, så jag drog mej hemåt och lagade mat,åt glass och njöt av Eriks och Linus sällskap!
Sen somnade jag :) Inte ovanligt!
Nu blir det en mysfrukost, promenad, fixa med saker, lite jobb och sen ska jag idag börja jobba på flottaren.
Ska jobba onsdagar där!
Ska ladda batterierna och tavara på att inte behöva flänga runt så mycket!
Ikväll är min kväll!
Längtar redan hem;)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0