Kärlek som aldrig tar slut

I onsdags kom hela familjen hem. Och då menar jag alltså Elin och familjen Källåker! Så himla härligt!
Torsdagen bestod av jobb för min del och massage och massa fix! Fredagen var det tidig uppstigning för att jobba klart och sen åka ut till stugan där vi skulle hjälpa till att bygga olika saker.

Stekt runt bryggan är klart, reglar till badkar är klart och uteköket kom en bra bit på väg! Det var en härlig fredag med kroppsarbete, fika, god mat och trevligt sällskap!
Erik åkte hem sent och jag sov över! Upp tidigt på lördag för att åka hem, baka och göra sig klar för en "me&i" visning med Anna hemma hos mamma och pappa. Trevligt trevligt!
Det blev fika, visning, prat och mys!
Köpte mej ett par snygga brallor som kommer bli kanoners till alla tillfällen! :)

Vidare ner på byn för att kolla affärer och in på konsum. De hade barnens dag med massor av saker för de små, och stora :)
Elvira blev målad till en fjäril och vi tävlade i mums mums ätning! Elvira vann, såklart ;)
Vi åt korv, väfflor, chips och fiskade fiskedamm. Drack saft och åt kakor!
Det var en mycket bra dag!

Sen väntade barnkalas hos Aliyah. Fika fika fika, och bus! :)
Vidare hem en snabbvända och sen tacos hos mamma&pappa. Och nu fick jag klar min mall till min nya tatuering! Kommer bli great! ;)

Söndagen var det bortamatch mot Bullermyren. Och jisses, det är inte konstigt att otäcka saker händer! Man vill ju spela fotboll, inte slåss! jaja. Vi vann med 4-0!
Väl hemma blev det ämtning av pizza och mys i soffa innan jag tidigt tvärdäckade i sängen!

Idag tog jag min lediga dag och har gjort lite av varje för det! Nyss avverkat ett gympass och ska ta mej en dusch!
Ikväll blir det fart på mitt projekt! Berättar mer sen! :)

Puss
/Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

lavvo!

2012-05-22 @ 10:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0