MIN dag!

Inatt sov jag kasst, kan iofs bero på att kommun lämnat lappar på min och Eriks bil (endast) om att det skulle ske "soppning" mellan 0100 och 0830 på parkeringen. Så vi skulle vara vänliga att flytta våra bilar. Men min fråga här, varför bara våra bilar när parkeringen hade fullt med andra bilar?! Jag såg när han lämnade ut lappar och det var bara till oss. Sjuk kommun!

Jaja, morgonen började kalasbra, biljetter till Gaga i Augusti är bokade. Jävlar i min själ vad jag längtar! Party!!
Städade sedan lite trappor, drog till återvinningen, fick mer frukost hos Elin, lämnade nycklar till far och sen var det klippt!
(Jag klippte mig alltså!)

Vidare till ett Möte som jag sett framemot länge nu och glider därifrån med ett bredare leende och bättre självförtroende! Nu kör jag, så är det bara!
Tog tag i sopen igen och städade vidare, lämnade städsaker i en lgh som ska städas imorgon fm och sen hem för att byta om till en Powerwalk runt saltvik med musik i öronen!

Härliga dag!
Handlade och nu ska det göras hemmagjord pizza, duschas och njuta!
Finbesök ikväll av tjejerna (Elin och Jonna) där det blir film och prat!

Nu ska jag alltså forstätta med allt jag har!



Underbara liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0