Mycket att göra!





En stor del av dagen har sett ut som första bilden. Tur det har varit sol och man har kunnat njuta fullt ut!
Städat, jobbat, ätit, handlat, ordnat med newbody, tränat, träffat vänner, planerat och myst!
Fullspäckad dag och jag inser att det finns en hel del att göra kommande veckor!
Jag gillar det, för så mycket energi som jag har nu i kroppen har jag inte haft på länge!
Jag tänker satsa på tidiga mornar och tidiga kvällar. Avrunda med mys och god mat!!

Seriepremiär till helgen och endast en träning till. Drygt!
Imorgon väntar 4 h shopping med Carro på IKEA i Karlsad, man kan ju hoppas bilen är stor och pengarna räcker ;)
Härliga onsdag! På kvällen väntar ett möte och sen fotboll på vallen!
Nu är det igång..

Tänk Loranga, hur länge sen var inte det?!??!

Snygg är den iaf!!!

Kommentarer
Postat av: anna

ÅÅ jag tänker bara på morfar när jag ser loranga! ;)

2012-05-09 @ 09:13:37
URL: http://aisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0