När man ser det..

När saker börjar ta form, komma på plats och framförallt, när småsakerna börjar anlända. DÅ känns det bra!





Älskvärt!

Idag har jag förövrigt fått stryka en till sak på listan jag har att göra. Sånt som hänger över mej och man bara orkar inte. Känslan när det är klart är dock obeskrivligt! :)

Lunchade med Elin på Selins. Varsin fiskgratäng som satt som en spik i kistan! PERFEKT lunch!
Myst hemma hos Farmor på förmiddagen och jobbat på. Handlat present till Micke som fyllde år idag. Upp och grattade honom. Satt och bara pratade massor om allting. Härligt!
Vi hade även skickat ett blommogram till Rappling som också fyllde år idag! Så han ringde och tackade! :)

Sen tog Erik och jag vårt och drog för att hämta mat på Thai Corner. Jag diggar inte den restaurangen. Tyvärr. Men man kanske ska smaka av mer också för att hitta något. Men vi får se om det blir därifrån mer i fortsättningen :)

Nu ska jag plocka några minuter innan jag bäddar ner mej totalt här i sängen och somnar! Tidig morgon imorn, jobb och sen träning!
Ska bli helt okej!

Sen mer jobb och bygge vid stugan!
Mot kvällen, laga mat och massera!

Tack och hej
Leverpastej

(Jag kan inte låta bli)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0