En dag utan tider!

Det ska jag ha idag!
Nu ska jag slå på kaffe,på med mjukiskläder och plocka i diskmaskinen.
Sen ska jag bara göra det jag känner för, när jag känner för det. Visst har jag lite extra att jobba med under dagen och det ska jag göra också. Men jag tänker inte stressa idag! Jag ska bara vara jag i min egna värld!:)
 
Jag blir så otroligt glad när man får höra positiva ord, känna sig mycket bättre än för några veckor sedan, veta att man har saker att se framemot och att snart, snart drar vi till Irland, jag och min syster! Det ska bli fantastiskt och ett skönt avbrott från denna vardag och detta väder. Hem för en massa julmys och sen är julen här! Vad fort det kommer gå!
 
Dagarna fram tills dess är redan fyllda med jobb, aktiviteter, adventsfika och mys!
Det blir en bra December månad!
På lördag sparkar jag igång det med att hålla mitt företag öppet och bjuda på hemmagjord lingonglögg! Kommer bli grymt!
 
Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0