För mycket för mig!

När man har något litet jobb varje dag så känner man aldrig av den riktiga ledigheten! Men det kommer väl!
Idag har jag varit runt och småfixat hela dagen, än är det inte slut.
Sov ut till tio, upp för dusch och frukost och gjorde klar en lägenhet. Tog bilen av pappa och skrev ut lappar till vetekuddarna!
Varit till bion 2 ggr för att få igång datorn som lagt av men nu fungerar det, tack och lov!
 
Sopat trappor (inte alla än) Och nu ska jag ta mej en macka och sy ihop två vetekuddar!
Dom blir så fina och härliga! :)
 
Ikväll halv elva börjar jag jobba på bion. Går hemdärifrån ca halv tre inatt. hur känns det? Hoppas ingen väcker mig för tidigt imorgon!
Men jag har massor av jobb somväntar då också, så ingen vilodag :)
 
Nej, slänger nog ihop en negerbollssmet också, det går hem hos killen!
 
Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0