Hösten, Mörkret och lugnet!

Jag tröttnar på den mörka tiden nu. Blir aldrig ljust och jag behöver ljus! Mer snö tack så ska nog energin stiga fort som tusan! :)
 
Jag menar, det är inte riktigt det här som man vill ha
 
 
Efter en dag med städning, damm, god mat, skidskytte som inkluderade Anna-Karin och en kaffe på det så har jag nu avnjutit ett bad med härligt badsalt, rakade benen och bara njöt!
Insmord och klar sitter jag nu här, i en mysig tröja som jag sprang på igår!
 
 
Kommer bli användbar kan jag lova!
Nu har jag diskat (startat maskinen) plocka ihop lite allmänt och ska bara mysa ner mej en sväng i soffan. Kör en snabbhandling på Ica ikväll när E slutat och sen blir det nog bara till att somna framför en film!
 
Imorgon väntar som sagt jobb och det blir en lång dag för mej då det ska bli minusgrader i veckan. Måste hinna massor innan dess! Stress.nu! :)
 
Känner att man inte kan annat än längta tillbaka till Australien just nu!
Värmen framförallt och allt nytt som finns att se!
 
 
Så fruktansvärt härligt!
 
Nej, nu lär jag skynda mej att ha egentid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0