Lycka och glädje

Igår packade jag ner en väska med en bok, stickning, och andra saker.
Begav mej ut för trappstäd och körde på.
Pappa har ju lånat min bil nu när han är utan, och det känns så otroligt bra att gå överallt och få motion och luft. Jag är så lat när jag har bilen hemma!
 
Iaf så fick jag tio minuter över så jag läste några sidor ur "Guns n roses" boken.
Man kan ju inte sluta tänka på hur deras liv måste ha sett ut! Så coolt att läsa om dom! Ska fortsätta idag! :)
 
Gick sen vidare för jobb på flottaren! Kändes hur bra som helst, bollade idéer, jobbade på, fick en hel del gjort, och åt god mat!
Sju timmars jobb där kändes fantastiskt! Mer sånt!
 
Sen hem mot mor&far för att hämta pengar, newbody och en faktura.
Vidare till Konsum för handling och sen hem. Hann med en tvätt också!
Började sy en massa vetekuddar men det som satte stopp för mig var att den vita tråden tog slut! Så idag ska jag handla, vit tråd ;)
 
Om en timme ska jag vara ute och redo för en dag med jobb! Och jag har aldrig varit så redo förr! Så mycket att hinna med och uppfylla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0