Paaakeeet!

Imorse fick det bli en hyffsad sovmorgon eftersom jag kom hem från jobbet strax efter två, nattbio.
Så vid tio började det prassla vid brevlådan och bökas. Tillslut landade något på golvet och jag kändepå mig att det inte bara var vanlig post!
 
 
Ett litet fint paket kom! Jag älskar paket så jag var inte sen att riva upp det!
 
 
Ett TILL kartong! Har ärligt talat ingen aning om vad som kan vara i, så det blev en bra överraskning!! :)
 
 
Paket från Fam. Källåker!
Kände mig genast väldigt vuxen då det står "Moster" på en av berlockerna, men väldigt liten då det på den andra står "Lillasyster". En skön känsla och halsbandet invigdes idag! Massor av super duper tack till er!!
 
 
Jag har jobbat på. Öm i höger överarm men annars knatar dagarna på, alldeles för fort!
Imorgon väntar en heldag och jag hoppas att få en sju helvetes massa saker uträttade! Små ärenden till större jobb och plock här hemma. Iordning fix till helgen osv!
 
Börjar även fundera mer och mer över hur jag ska göra framöver med allting! Känns så otroligt jobbigt med mycket. Men jag vill heller inte göra något förhastat och sen ångra mej. Får suga på den kluringen ett tag till gissar jag :)
 
Idag var en bra dag med hämt mat tillsammans med E och Linus, sen massor av negerbollar, läsk, kaffe och tillslut fotbollsmatch tillsammans med dipp och grönsaker!
Fantastisk kväll med vackra mål och "nyttig" dessert för en gångs skull :)
 
Nu sängen och morgondagens planering!
 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0