Söndag 4 November 2012

Det känns som jag ligger efter med så otroligt mycket just nu.
Har bokföring tillföretaget att göra, städa här hemma, packa upp väskor, tvätta till företaget, och komma ikapp mej själv. För mycket jobb, ledighet, bus, och smärtor nu.
 
I Fredags ringde jag upp till vårdcentralen för mina smärtor i knän och armbågar. Dom lyssnade men jag fick ingen tid, blev däremot rekomenderad att ringa vid 8 imorgon för att få en akut tid och kolla upp.
Så jag ska göra det.
Bokade en massagetid i fredags. Tänkte att det kanske kunda göra känningarna mindre och det gjorde det minsann! Härligt!
Igår kände jag inget alls på hela dagen men såklart kom det mot kvällen och när jag kom hem hade jag verkligen ont!
Ont nu också!
Beror väl på att jag kanske spänt mig och nu kommer det.
 
Känns så tråkigt att inte ha Stina, Elvira och Anna här mer. Bara gå hem dit och busa mellan jobben!
Måste försöka åka ner snart igen!:)
 
Så igår var det avslutning med fotbollen. Tack och lov!
 Det säger jag för att jag har bara inte orkat mer. För mycket tid, för mycket seriöst för ingenting och det är liksom inte kul mer!
Nu kan man andas, fokusera på jobb, framtid och börja planer. Finns inget ivägen för mig nu!
Och igår öppnades fler dörrar för mina planer! Fantastiska känsla!
 
Tog ledigt från bion idag, känner att jag varker orkar eller hinner med. Och me knäsmärtorna blir det lagomt jobbigt att stå en heldag!
Så Linda tog mina pass! Tusen tack!
 
Idag ska jag fokusera på mig själv, vila, äta, promenera och fixa allt smått jag kan göra idag!
 
Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0