Afterwork afterwork

Som jag visste och anade. Idag vid ett tiden ringde de från flottaren och undrade om jag inte kunde komma och jobba ikväll?! Visste att ingen var uppskriven och ville verkligen jobba. Så jag tackade jag och drog dit vid 18. Dåligt med folk men 3,5 h jobb, en oxfilé wellington, cola och dessert senare så är jag nu hemma. Med bra dricks för en sån dålig kväll (Åkte ner direkt i min sparkassa!!) Ja har verkligen suckat efter en staropramen tills efter jobbet.
Jag har byggt upp scenario för hur jag kommer hem, andas ut efter jobbet, öppnar kylen, tar fram en kapsylöppnare och öppnar min öl. Kapsylen bryr jag mej inte om vart den hamnar utan jag slänger mej i soffan med fötterna på bordet och tar en stor klunk..
 
Detta var vad jag väntat på heeeela kvällen.
Erik har tagit Staropramen ölen.
Jag fick en jädrans fadol.
 
Lyxade iaf till det med ett snyggt lasse åberg ölglas!
Så jag njuter endå!
 
Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0