Känslan att alltid vara på gång

Jag hatar den. Jag har svårt att slappna av. mycket som jag oroar mej för och för mycket planer och drömmar.
Det är alltid saker som ska göras! Plocka här hemma, städa, diska, tvätta, sen jobbet där det städas också. Det är inte kul!
Vansbro som är likadant året runt. Samma saker som händer och inga jobb finns lediga.
Jag vill jobba dygnet runt så man aldrig kan slösa pengar merän på mat. Jag vill komma hem helt slut efter en lång arbetsdag och somna direkt! Upp igen för ännu en dag osv.
Men det är klent med det här tyvärr!
Försöker jobba på med företaget och jag hoppas jag kommer en bra bit bara nu under helgen!
 
Idag väntar iaf STÄDNING och TVÄTTNING här hemma. Usch!
Ska sy något fodral till vetekuddarna som väntar också! Köpte nytt tyg i lördags och jag fullkomligt älskar det! :)
 
Fotboll idag också, herrarnas kvalmatch som går av stapeln i Äppelbo!
Imorgon hoppas jag på några timmars fönstertvättning och sen ska jag bädda ner mej i ett stort täcke i soffan och njuta av en ren lägenhet, iaf för någon dag. Suck.
Men om man uppfinner någon städgrej så borde man bli rik, inte sant?! Många skulle nog köpa det istället för att alltid behöva städa sälv :)
Jag är inte dum jag inte!
 
Men nu en snabbröjning avlägenheten innan det blir mat och fotboll!
 
 
Längtar efter dessa två underbara barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0