Kroppen

Jag vet ärligt inte vad som händer med mej just nu.
I tre dagar har jag haft ont i knäna. Första dagen kunde jag knappt gå i trappor, resa mej från sittande/liggande eller sätta mig ner. Det värkte så jag trodde min stund var kommen! Sen börjar det bli liiite bättre, inte mycket men endå märkbart, då börjar jag få ont i armbågarna. Sjukt!
Idag har det helt släppt i vänster knä, jag har köpt pronaxen som jag ska prova med. Fortfarande ont i höger knä, spec då jag belastar det och går i trappor både upp och ner. Armbågarna har släppt.
Men nu!! Vänster handen!! WHAT??! Gör så galet ont!
Ska värma min lilla vetekudde och krama om när jag snart kryper ner och ser på "lie to me"
.
 
Erik och jag hade en minidejt med bio och popcorn! "Skyfall" vart kvällens film! Jisses vad jag älskar bond. Kommer på mej själv med att luta mej framåt, gapa, le, rynka på ögonbrynen och prata högt med mej själv.
Har alltid gillat bond, kommer alltid göra, helt enkelt :)
 
Mycket som händer nu och jag hoppas det går i bra fart framåt också! Det ska nog lösa sig allting hoppas jag :)
 
Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0