Omgjort fynd!

För ett bra tag sen var jag till Erikshjälpen och letade efter en pidestal. Och jag hittade en för en tjuga har jag för mej!
Tråfärgad och tråkig tänkte jag att jag skulle fixa till den.
Idag fick jag tummen ur och tro mej, jag har svurit för mej själv att det bara tog 2 timmar att få den helt klar. Jag är expert på att skjuta upp saker!! Suck!
 
Här kommer lite bilder på mitt projekt :)
 
 
 
 
 
 
Jag sandpapprade innan jag målade, la på två lager vit färg och lät det torka. Sandpapprade igen för att få lite mer slitet på hela, dock inte så himla mycket! Sen skruvade jag ihop den igen! Vips så är den som ny!!
 
Nu är frågan, vart ska jag ha den och vad ska jag ha på den? Blomma? Böcker? Ljus? Hjälp mig! :)
 
Nästa projket;
 
 
En härlig filt!! ;)

Kommentarer
Postat av: farmor

Lycka till!!!!!!

2012-10-18 @ 09:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0