Städtant/kontorsnisse!

Jag går runt med hundhår och damm på mig då jag jobbar. Spindlar kryper runt och just nu är löv en ond skurk. Jag luktar städtant heeela dagarna och känner mig knappast attraktiv överhuvudtaget. Osminkad, finnig, slitna kläder, träningsskor och svettdoft. Jag har vant mej.
Jag sover hemma, äter hemma och även fast jag städar som jobb, så städar jag hemma. Känns lite som att det enda jag kan söka jobb inom är just det, städning. Jiiiiihaaa..
 
E drar imorgon iväg till storstan, Gbg med några kollegor, (själv har jag inga). Någon konferens och hotellnatt. Hotellfrukost kan vara det bästa jag vet. Själv äter jag youghart och juice. Betalt för att inte vara på jobbet och bara få komma ifrån Vansbro. Underbart!
Just det, jag är INTE bitter över att vara i min sits. Inte alls.
 
Jag har ju för tusan sökt jobb som telefonfärsäljare. Företaget jag sökte hos säljer toapapper med hemleverans.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0