Tandläkaren!

Usch vad jag har gruvat mig!
Imorse var det dags, slänger mej ner på den där otäcka stolen och börjar spänna mig direkt. Han kikar på tanden jag bitit ur en bit av och berättar att han ska laga den och lägga i en ny fyllning.
Spänner mig mer och får panik. Men som tur är så kommer jag inte att känna något då denna tand är rotfylld! UNDERBART! Ska kanske rotfylla alla tänder?! :)
Nu syns inget alls av den förlorade tanden ;)
 
Jobbat, lunchat, varit in på flottaren, hälsat på mormor och morfar och gjort klart två st vetekuddar till företaget!
Känns som en bra dag!
Ska snart göra en kycklingpasta sås också som jag ska frysa in. Tog nämligen upp kyckling igår men ingen orkade laga mat så jag steker upp det idag ist!
 
Detta får bli en dag då det är tillåtet att frysa, gå osminkad, och bara göra det man känner för!
Härligt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0