Dagarna går otroligt fort!

Förstår inte riktigt vart all tid tar vägen?!
Önskar man kunde sova mindre och få mer gjort!
 
Idag är det iaf trappor och flottaren som gäller. En sväng ner till bion för att se om något körschema kommit och ordna personal dit.
Ikväll jobbar jag till kanske 19/20 tiden, vilket ska bli skönt! Är det okej väder får det bli en promenad direkt efter jobbet men om inte så blir det bara hem och läsa ut boken jag håller på med. "Vila I Frid" heter den och det är bland den bästa bok jag läst. Kan inte släppa den riktigt! Älskar när man ordagrannt fastnar i en bok och varje gång man lägger ner den, tar man upp den lika snabbt :)
 
Tvätta lär jag göra också, men när ska jag ha tid för det egentligen?
Och rensa mina garderober och styra upp till helgen med allting.
Och till nästa helg..
Mycket nu, men samtidigt trivs jag med det!
 
Puss
/E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0