Dt.se

Klickade mej nyss in på dt.se och får se att alla dam- och flickspelare pryder första sidan! Kul!!
 
 
Seriesegrare och igår tog vi lagkort och guldkort :)
 
Helgen har passerat sjukt fort! 7H jobb i fredags och lite dricks på det. Träning i DJ på lördag, hem för korttagning x2 och sen kolla på herrarnas match i äppelbo. De vann och tack vara DJ:s seger så går dom nu in i enkvalserie! Kul!
 
Kvällen bjöd på jobb och ost- och vinkväll hemma hos mamma och pappa tillsammans med Janssons! Vidare ut och sen hem igen!
Idag flög dagen förbi! Vaknade, tog en långfrukost framför tv:n och sen jobbat i 6H. Nu ska jag köra igågn en diskmaskin och sen ska jag bädda ner mej i soffan med en film!
 
Imorgon tar jag sovmorgon och sen lite småjobb!

Börjar inse att jag kommer nå mitt mål också! Alltid kul när man vet att det kommer att gå! :)
 
Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0