Födelsedagen!

Då var den över. Den där födelsedagen jag fasat för!
Nu med ny energi och mer motiverad än någonsin!
Vilka fantastiska vänner jag har. På onsdag blir jag medbjuden av Sofie och Filippa på fotboll i Borlänge. Vi ska se Brage - Degerfors! Underbart!
 
Fick ett presentkort på en helkroppsmassage OCH ansiktsbehandling i Borlänge också av ett helt gäng! Mitt i prick verkligen!
Fått en massa fina blommor, kort och smått och gott också.
Av Elin fick jag en överraskning. Den 7 oktober ska jag vara redo med en väska och vara varmt klädd. Kommer hem igen den 10. Har ingen aning om vart vi ska :) KUL! Av mor och far fick jag boende på hemlig ort mellan den 7- 10 oktober. Sjukt nyfiken! Men snart så får jag se :)
 
Och idag i brevlådan låg den nya tidningen av näringslivssamverkan med. Och där finns ett repotage om mig! Sjukt bra present det med ;)
Nu satsar jag verkligen. Bara att köra på!
 
Inväntar nu E som ska komma hempå lunch för att äta smörgåstårta och dricka kaffe med mej. Tror jag dukar ute på balkongen i detta underbara höstväder!
 
Idag är en sån där dag när jag tar dagen som den kommer. Jag gör det jag vill och det jag måste! SKÖNT!
 
Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0