Hej och hå!

Då var det inte många dagar kvar till åldern jag alltid haft stora förväntningar på. Just ingen av mina drömmar har jag uppfyllt. Men det kommer fler chanser :)
 
Fotbollen är över och vi vann serien. Det är en lättnad att inte ha match varje helg, träning två dagar i veckan utan att man själv kan fylla dagarna med exakt det man vill!
Den närmaste tiden fyller jag med massor av jobb, just för att jag ska kunna börja uppfylla mina drömmar :)
 
Känner otorligt starkt för nystart också. Bara ta tag i saker coh få tummen ur och göra det som måste göras!
Börjar dagen med en kop kaffe snart och städning av hemmet vilket har förvandlats till ett bombnedslag helt plötsligt! Fattar inte vart allting kommer ifrån! :)
 
Men nu är det hög tid att jag uppfyller det jag vill uppfylla, spara till det jag vill spara och bara jobba med det jag vill jobba med! Det här ska bli bra till slut!
 
:)
 
Puss&Kärlek!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är klart det blir bra!!!!!!! LAVVO

2012-09-18 @ 15:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0