Long time ago..

Oj vad mycket som hänt sen jag skrev sist.
Jag har sett Lady Gaga live, och vilken show det var, helt klart värt varenda krona!
Jag har tagit mig till London med Älskling och sett "Phantom of the opera" som spelades på "her majestys theatre" och vilken underbart fint teater! Kan dock inte visa kort då man inte fick ta några där inne.
 
Efter teatern gick vi för att äta och sen hem till hotellet.
Söndagen tillbringade vi på oxford street med shpping, fika och mys! Hittade lite gobitar minsann!
Sen knatade vi hemåt och duschade och tänkte se en bio. Men då det inte gick några bra så fick det bli lufthockey, lite strosande runt och sen hyrde vi en film på hotellet istället!
 
Måndag hemfärd och tillbaka till vardagen! Det är dom små resorna som gör så mycket!
 
Nu har jag även kommit igång med jobb på flottaren också! Körde på igår och ska dit idag!
Först trappor och efter blir det sista hemmamatchen!
 
Nu är ni lite uppdaterade iaf :)
 
Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0