Present

Igår fick jag en av mina presenter, Brage match med Sofie och Filippa! Super trevligt! Fika i bilen, match, mat och trevligt snack!
1-1 Slutade matchen och Brage kvitterade i 89:de minuten :) Men nog hade man förväntat sig bättre spela och touch av ett sådant lag!
 
Jag är mycket bätre i förkylningen. Inte alls lika täppt och snorig som igår och halsen känner jag inte av alls!
Idag ska jag jobba fram till kl 15 då ska jag göra mig iordning, ta ett ordentligt städryck här hemma och sen ska jag vara vuxen ikväll.
Jag ska nämligen på handledarkurs så Elin får övningsköra med mej. Sjukt! :) haha!
 
Imorgon, lördag och söndag väntas det jobb, träning, plock, korttagning m.m. En fartfylld helg. Men jag kör en ledig dag på måndag sen ist! :)
 
Nej dags att ta tag i dagen nu!
 
Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0