Tankar!

Mitt i natta, snart iaf! Jag bara tänker och tänker!
Vill så mycket men tar mej inte för till 100.
 
Halvförkyld just nu. Men imorgon vill jag vakna helt utvilad, fylld med energi för att orka jobba hela dagen, kvällen och natten!
Jag vill bara fylla i mer och mer timmar, komma närmare mina mål och verkligen börja leva!
Rensa igenom en massa här hemma, slänga, sälja och skänka!
 
Så fort jag får en ledig, ensam dag ska det banne mej styras upp!
 
Usch vad jobbigt det är när man vill så otroligt mycket men man kommer verkligen ingenstans!
 
Jag ska göra mej en stor tavla med bilder som jag kan kolla på och få inspiration av! Nästa projekt!!
 
Puss och godnatt! (Förhoppningsvis!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0