Fredagsmys?!

Då ska vi se här, så mycket somhänt denna vecka, på gott och ont!
Fick ett abrupt slut på flottaren i tisdags, i Onsdags fick jag klart med sommarjobb och vikarie! När den ena dörren stängs, öppnas en annan..
 
Jag har jobba på och veckan har varit så otroligt grå och tråkig. Meen. allt är nästan klart inför imorgon, allt är iaf under kontroll och på gång!
Handlat klart allt osv.
En snabbis till erikshjälpen för sökning av pinnstolar får det bli och sen bär det av på trevligheter! :)
 
Nu är frågan, blir det fredagsmys med god mat, eller inte?!
Har iaf vin hemma så kanske ska korka upp och suga i mej ett glas, det känns som jag är värd det!
 
Ooo, jag har precis fått hjälp av pappa med deklarationen, så nu har jag deklarerat företag för första gången! :)
Kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0