Mycket

Nu känns det som att det varit så mycket olika saker som har hänt den senaste veckan, men det är nog bara jag som har gjort saker lite huller om buller så man blivit stressad.
 
I lördags hade Maja sitt 20 årskalas hemma hos henne i Äppelbo. Det var raggartema! :) 
 
 
 
 
 
 
Mycket trevligt med rolika lekar, allsåg, korv, bröd och mos, dans och en herrans massa rumpor som stack fram här och där!
Fick skjuts hem av Linda runt tolv och somnade ovaggad. Söndagen var jag ovanligt nog ledig och bara njöt.
 
Det har bestått av jobb och Prision Break fram tills igår. Jag har fastnat i den nya serien och matat igenom första säsongen på bara några dagar. Jag har verkligen vaknat och slagit på nya avsnitt hela tiden och kollat till sena nätter.
Men nu ska säsong två inte få tankas hem förens kanske imorgon kväll. Måste jobba och tvätta kläder först innan jag kan roa mig :)
 
Igår jobbade jag som sagt mitt sista pass på bion. Jobbade med Linda och det frösta jag får se när jag kommer dit är personal rån "revyresan'" som håller på att rodda och sätta upp lampor på råna. Sen ser jag att filmen vi ska visa inte finns inladdad i datorn. Vi hann att ladda in den men när vi låser upp för allmänheten in till biosalongen lyser det lampor på scenen. Kämpar för att få dessa släckta med allt slutar med att vi drar fram en stege och rycker ur en kontakt uppe i taket. 20 minuter försenade drar vi igång filmen och ser då att bilden är på tok för högt upp, Hinner ställa detta tillrätta innan alltför många blir sura över alla fel som blivit :)
 
Det är tur man gått estet så man vet vad man kan hitta på för nödlösningar :)
 
Nu är jag alltid ledig kvällar och helger. Hur skönt är inte det?
Har även fått sommaren räddad genom jobb på Systembolaget! Kommer bli en rolig utmaning och jag kommer lära mig otroligt mycket!
 
Idag ska jag börja med att städa klart en lägenhet, hoppa in i alla trappor och städa dom, massera, ta en löptur och ikväll en räkmacka med kaffe tillsammans med Elin och Mamma innan vi sätäter oss ner på rad 12 och får se "Revyresan"!
En härlig torsdag!
 
Imorgon kanske jag ska börja packa :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0