Österrike!

Har ju hittat ett jobb i Österrike som jag skulle söka. Klickade nyss in och skulle skicka iväg mitt CV tillsammans med ett personligt brev då jag inser att det ska skickas in på Tyska. Bara där sprack det. Typiskt!
Sökte ett annat iställer, men här i Dalarna, så nu får vi se hur det går. 
 
Det är nog jobbdelen som är det absolut värsta med Vansbro. Att man inte kan få något fast, finns knappt så man kan vara vikarie och man har ingen aning om sina jobb tider när man väl får jobb.
Men men. 
 
Idag njuter jag bara av solen, alla underbara människor som finns och boken om Guns n´ Roses!
I em ska vi fira farmor som har födelsedag!
Så om du läser detta innan vi kommit, ut med flaggan så vi vet att det finns kaffe! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Kannst du nicht deutch gesprechen? Hoppas ingen som läser min kommentar kan tyska!! Lavvo

2013-04-06 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0