Söndag kväll!

Den här helgen har varit otroligt bra på så många vis. I fredags åkte jag med mamma&pappa till Borlänge på lite shopping. Mötte upp Erik och Linus där också och fikade och sen mer shopping!
Fick med mej ett par jeans och två tunikor hem, härligt!
Beställde hem mat från Saltvik och myste ner oss innan det blev dusch och sen sovning!
 
Upp på lördag för något viktigt och spännande och sen bar det av till Erikshjälpen där jag fyndade en ljusstake.
In på Hmeköp för lite lösgodis, cola och solroskärnor.
Beställde thaimat till Erik, mej och Elin.
Såg två avsnitt av "Walking dead" och sen tog jag mej en tupplur på soffan. Läste lite, kollade på friends och gjorde varma mackor till kvällsmat och varsitt glas vin!
Såg att "Vansbro filmen" gick på tv så vi kollade på den och fick oss många goa skratt! :)
 
Idag blev det sovmorgon och det var otroligt välbehövligt måste jag säga. Halv elva slog jag upp mina blå och upp för frukostfix.
Legat i soffan och läst "hypnotisören", tagit mej en dusch och gjort hårinpackning och bara varit. Beställt en pizza och sen har jag precis sett klart filmen "hypnositören". Men jag blev otroligt besviken. När man precis läst igenom boken, man bygger upp scener och kommer ihåg små detaljer så blir man lätt besviken på hur dom gjort om hela manuset och sen kommit på nya saker istället. Men det var helt okej endå.
 
 
(Ursäkta min trötta min) Men nu är filten så gott som klar!! Ska på en "ram" runtomkring som snart är klar sen så ska den ligga här snyggt och bara vörma och vara min!
Stolt! :)
 
 
Boken är så otroligt läsvärd så alla ni som inte läst den, LÄS DEN!!
Man fastnar verkligen och vill helst sjukskriva sig tills man läst ut den! ;)
 
 
Där har ni min nya mysiga ljusstake! Njöt verkligen av gårdagskvällen!
 
Det är så otroligt härligt att äntligen fått ha en helt ledig helg. Som jag känner nu är jag så otroligt laddad att börja en ny vecka imorgon med en massa härligt jobb som ska styras upp!
Jag brinner av energi och saker som jag vill göra!
Och om 2 veckor sitter jag lätt solbränd med ett glas vin i handen, i shorts och linne, på en balkong i Grekland!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt det ska bli! LAVVO!

2013-04-14 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0