Torsdag morgon!

Igår tog jag mej i kragen och följde med E ner på gymmet. Ingen lust att köra hårt men efter lite peppande av mej själv utmanade jag mig med tyngre vikter! Vilket jag är glad över då jag känner den smygande träningsvärken komma!
Känns härligt!
Fick ett positivt samtal nu på fm också och jag slängde i lite tvätt för att få undan en del av det tråkiga här hemma :)
Städar ihop och gör det fint, imorgon är det trots allt helg och en tur till Borlänge står på schemat!
 
Jag har börjat gjort veckolistor som jag ska göra. Går riktigt bra för min del, man stryker och får saker gjorda, även om det är små tråkiga saker så vet man att på söndag kväll måste allt vara struket!
 
Förra veckan rensade jag min garderob och nu tänkte jag sälja vidare, så här kommer lite av det som finns att fynda om man så vill!
 
 
Transparent tröja från Monki i stl xs
40 kr
 
Skjorta från Carlings i stl S. Skärp i midjan som man lätt kan plocka bort om man inte vill ha det
50 kr
 
Jättehärlig klänning från "rut mfl" i Stl M.
60 kr
 
 
Ett svart, lite längre linne med en snyg rygg! Köpt på Monki stl S
40 kr
 
Något som är intressant?
Lämna en kommentar eller mejla mej på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0