Träning, hemlagat och taxfree!

Idag trodde jag väl att jag endå skulle ta mej upp när jag haft en helt ledig helg, men icke. Upp för frukost och sen dum som jag är, kröp jag ner igen. Vaknade strax innan tolv :S
Inget att deppa ihop över, bara att dra på sej kläderna för lite jobb och sen hem för rostade mackor med ost ;) Mumma!
 
 
Erik fick med mej ner på gymmet och tack gode gud för det. Skönt att få röra sig och verkligen pressa sig själv!! Underbart.
När vi kom hem så blev det köttfärssås och spaghetti, och det är så äckligt gott med hemlagad mat ska ni veta!
 
Fick påhälsning av radio och tvtjänst också. E styrde upp det ganska bra, efter mina första misstag!
 
Nu är det dags för lite mys innan jag slocknar!
Imorgon väntar jobb lite här och där!
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0