Vädret!

 Det är ju helt fantastiskt att vakna upp till detta!
Sov ut til närmare halv elva idag, båda två! Tog tag i frukosten och avnjöt den tillsammans. Tog en påtår ute på balkongen med min bok och har nu suttit där i 1,5 H! Alldeles underbart.
Nu ska jag börja pricka av min lista med saker som ska göras denna vecka. Lika bra att få så mycket som möjligt gjort idag!
 
3 veckor och 6 dagar kvar till Kreta och ett jobb mindre. Det är så fantastiskt att jag prickat in två bra saker på samma gång! Och nu i veckan får jag en massa extra timmar och det känns mer än bra, för pengar behövs just nu!
 
Nej, ut och njut alla ni som bara sitter inne. Det här mår man bra av!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0