3

Så var det Onsdag och bara tre dagar kvar av allt slit.
Igår kväll kände jag att mitt vänstra knä inte är så glad efter alla ansträngningar, började smärta så som jag haft problem med förr. Gissar att det blir en hel del vila innan jag börjar träna!
För träna lär jag börja med. Lidingöloppet och 3 mil börjar närma sig med stormsteg!
 
Elin och jag besökte Mora igår för lite shopping och besök hos Mormor. Mysigt och uppskattat från alla håll. Tog oss hem runt åtta tiden och då fick det bli handling till tacos och film. Somnade såklart en sväng men fattade handlingen endå :) haha!

Nu blir det frukost och lite morgonmys som man annars inte hinner med innan det är dags för lite jobb. Kör nog på med några extra timmar idag också tror jag, lika bra att få en hyffsad lön nu när NY inte är alltför långt bort ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0