Drömmar

Jag vill köpa en husvagn/husbil som man bor i under ett halvår, bara njuta och framförallt få somna till det där härliga ljudet när det regnar ute! Det är en sån härlig känsla som inte kan beskrivas, den måste upplevas!
Jag vill vara rik, eller iaf rikare än jag är nu, men det går segt ska ni veta! :)
Trots att jag jobbar för mycket och inte har ork till mig själv eller hemmet.
 
En vecka kvar, sen har jag min lilla korta ledighet innan jag kör på igen, men då endast med 70% jobb!
Snacka om att man kommer ha tid över ;)
 
Dags att börja planera bättre, spara in på onödiga utgifter och leva på det som finns och som inte kostar föör mycket. Sen är det klart att man ska unna sig saker och ting, njuta av livet just nu, men man måste kunna hitta en balans!
 

Börjar redan gruva mig inför morgondagen och allt jobb. Men men. Tisdag em blir det en tur till Mora och Onsdag får bli min sovmorgonsdag!
 
Idag får bli min fortsatta slöa-järnet dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0