Ekonomi

Hej och hopp.
Idag kändes det verkligen som jag fått tillbaka mitt liv sakta men säkert. Jag jobbar BARA 70 % i ca 3 veckor till. Sen nere i 50 igen, men just nu ska allt bli skönt att få komma tillbaka till det normala i mitt fall!
Visst kommer jag vilja jobba mer för att kunna lägga undan pengar och så, men jag ska satsa mer på företaget nu.
 
I alla fall, jag har försökt mej på det här med ekonomi igen. Inte med pluggning eller så. Utan att vara ekonomisk och kunna spara massa pengar genom att tänka ett steg längre.
Brukar hålla en vecka för min del men nu fick jag med mej E så det ser lovande ut.
Vi började igår med att skriva upp 10 maträtter som vi äter på kvällarna, och idag handlade vi hem till allt det. Plus lite extra saker som tagit slut. Tog sedan ut en varsin slant som vi la i en egen kassa. Nu ska vi försöka at hålla oss till den mat vi har och den budget vi har, sen kan man alltid hoppas att det blir pengar över så det går mindre nästa månad osv :)
 
Finns mycket annat som jag också börjat med och ska prova vidare. :) Känner mej nöjd faktiskt!

Fick en parfym av E idag, tack tack :)
 
Nu blir det en dusch och sen matlagning innan jag kryper ner för en förmiddag med jobb och sen Borlänge och helkroppsmassage + ansiktsbehandling! Kommer bli ljuvligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0