En tur till Mora

Idag var det jobb på fm, småfix och hämtning av en stege som Kära Nina&Rune snickrat ihop åt mig som ska få sin egna plats i mitt företag. Bild kommer! :)
 
Vid ett drog jag iväg med mor&far till Mora för att hälsa på Mormor.
Tänk att oavsett hur sjuk man är eller hur lite sjuk man är, så är det en otrolig jobbig känsla att se någon nära på sjukhus. MEN, det var skönt att säga hej, skratta, skämta, prata allvar och kramas! :) Åkte vidare till stan för en snabbsväng, en ring och ett par skor senare for vi hemåt.
 
Gjorde jobb direkt och sen bäddade jag ner mej med en bok, ett glas loka och vindruvor, så nu var den boken slut :)
Dags att välja en ny från den enorma högen oläsat böcker jag samlat på mig, sminka av och krypa ner!
Nu blir det non stop fram till söndag em. Sen kör vi full fart igen fem dagar sen är det klart! Inge mer idiotjobbande för min del, lite ledighet, böcker, filmer, cola, god mat och massa annat tänker jag fylla några få dagar med! :)
 
Längtar!
 
Lavvo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0