Inga krafter

I Fredags natt var jag uppe och hade en släng av matförgifning. Måste varit det iaf! Sov knappt något alls och kände mej som ett vrak på jobbet i Lördags. Inte fått i mej mycket mat sen dess heller och nog känns det i hela kroppen att det inte är som det ska!
Nedräkning med trappor och dagar nu. Det har endå gått fort, dessa fem veckor med mycket jobb.
11+17 trappor kvar och nu närmast, två massager!
 
Ikväll kl 8 bryter jag för dagen har jag bestämt, då göra jag kvällsmat och kryper ner för att ställa klockan så jag hinner klart med resten imorgon!
 
Känner mej slut som person, ingen motovering till jobbet osv. Trist.
Bokade iaf in en helkroppsmassage + ansiktsbehandling i Borlänge nästa Tisdag. Fick presentkort på det när jag fyllde 25 och det kan vara behövligt känner jag!
Elin tar jag med mej och kanske blir det lite shopping, dock bara av nödvändiga saker och sånt som man egentligen inte vill lägga pengar på :) Men men.'
 
1 Månad till NY också. Måste boka boende och börja planera dagarna snarast! :) Tur vi bor nära Maja, vi tar det över lite mat kanske?! :)
 
Nej, nu ska jag göra några fler trappor innan massagerna.
 
Hej hopp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0