Just idag är jag stark

Känner mig hyffsat piggare i kroppen och jag försöker komma in i en bra träningsform!
I måndags blev det en fin cykeltur till äppelbo och Jonna. 15 km avverkat på 50 min i jobbig motvind till och från!
Väl framme blev det hemmagjord pizza och cola. Senare film och fruktsallad. Mycket trevligt och spontant!
 
Igår morse tog jag en promenad runt saltvik för att skaka loss låren lite från cykelturen. Dum som jag är stretchade jag ingenting. Anna kom upp på kaffe och sen blev det fix inför en fika i brudskogen med brudarna ;)
 
Bodde en karl där i fäboden under sommarhalvåret som verättade en massa och visade oss runt. Två kalvar hade han också! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så fick vi prova blåsa i den där saken :) Klurigt men kul! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en trevlig dag tjejer! :)
 
-
 
På em blev det plock, matlagning powenap och bara mys.
Mot kvällen, tacos och filmen "The call" Som jag tyckte var ruskigt bra. Sådär härligt panikframkallande ;)
 
Nu har jag tagit en 3,2 km promenad på 30 minuter och ska göra mej en brakfrukost innan Maja kommer upp på kaffe och innan min dag tar fart på riktigt!
 
Njut av denna dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅ såna där horn hade Agda hemma hos sig! De blåste jag i mycket när jag var liten! ;)

Svar: Ja, och jag klarade aldrig av det :)
Emma Israelsson

2013-08-21 @ 08:22:06
URL: http://www.aisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0