Något som tagit mej tid..

Det är stolarna och bordet till köket. Men äntligen kan jag säga att det är otroligt nära! :)
Alla fyra stolar är uppe och bordet är grundmålat en gång. Andra blir imorgon fm och imorgon em ska jag måla det i den matta vita färgen som är sista lagret. Sen kan jag bara vänta tills det torkar och bära upp det :) Sjukt kul!
 
 
 
 
Funderar nu på om jag ska sy några egna dynor till stolarna så man slipper ha träsmak i röven direkt man sätter sig. Och vad tror ni om vita, runda? 
 
Efter att allt kommit på plats ska jag också bestämma mig om det får bli en helvit hissgardin eller en med små blommor på. 
 
Fick kaffebesök i garaget också av Elle och Elin! Mycket trevligt! :)
 
Nu blir det matlagning smatidigt som städning och mys ska ordnas! Vem vet, kanske blir det en film ikväll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0