När vet man?

Ibland, eller väldigt ofta kan jag bli galen på mig själv. Jag tänker och överannalyserar ALLT. Vrider och vänder på saker och ting och kan inte bara ta ett rakt svar. Man letar alltid efter att saker och ting ska betyda något spec, och inte det man egentligen menar.
 
Ibland blir jag otroligt irriterad på mig själv. När vet jag vad jag vill bli, vad jag ska jobba med och hur jag vill att min framtid ska se ut?
Känns som jag väntar på att något jobb ska ringa och vilja ha mej. Men vad vill JAG? 
 
Det är så mycket man alltid funderar på. Hur mycket man vill resa, hur mycket man har råd med och hur mycket man hinner med?!
Hur ska ens hus se ut?
Bygga? Köpa? Renovera?
Hur vill man forma det vuxna livet och vilka kommer att finnas med?
 
Men samtidigt, om det skulle finnas svar på allt detta så skulle ju inte livet vara samma sak längre. Då skulle det bara vara att leva efter en mall och ett schema. Man kan inte förändra, påverka eller ens tycka något!
 
Så man får väl säga att det är allt bra mycket bättre att få fundera och klura på livssituationerän att veta vad som kommer ske.
 
Haft en liten kort ensam kväll. E är på någon personalfest på jobbet. 
Skurade av golven i 8 av de nya lägenheterna då det är inflyttningsdags i helgen! Så fantastiskt fina lägenheter med stora badrum, otroligt snygga kök och stora ytor!
Man önskar nästa att man vore 65! :)
 
Pappa bjöd på mat, kebab m bröd. Trevligt och uppskattat! :)
Hunnit med lite diskning, ihopplock och rensning av ett skåp innan jag kröp ner och började se på "the stig-helmer story". Sen kom alla tankar och funderingar inramlandes. Imorgon väntar en jobbdag, den sista tyvärr, på systemet. När man trivs så otroligt bra vill man inte att sommar schemat ska ta slut sådär snabbt!
 
Vet inte alls vad det blir imorgon kväll faktiskt. Ett tag funderade jag på om jag skulle gyma eller simma efter, sen bara laga mat och slänga sig i soffan. Men det finns mycket alternativ!
 
Nu ska jag ta bort alla funderingar och se mer på filmen och försöka somna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0