Så. Jävla. Nöjd.

Jag har ÄNTLIGEN fååt klart mina möbler till köket! Efter en hel del sandpapprande, slipning, grundmålning och målning så är det klart!
Jag har sandpapparat varje stol helt själv, bort med den blå, bruna och blanka vita färgen som var på stolarna innan jag målade dom som jag vill ha det.
Slipat bordet med maskin och bara kämpat på!
 
Här ser ni resultatet! Och jag struntar blankt i om ni tycker jag skryter, men efter så mycket arbete och att allting har jag gjort heeelt ensam så är jag så jävla nöjd!!
 
Före!
 
 
Efter!
 
 
 
 
 
 
 
 
Så nu ska det bli underbart att kunna sitta i köket och fika. Mycket mysigare och ett helt annat rum enligt mig!
Frågan är bara; ska jag slänga upp en vit hissagrdin istället? Hjälp mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va du är duktig, det ser jättebra ut!!!!!!!!!!!!!!

2013-08-26 @ 18:50:02
Postat av: LindaBoo

Superfint!!! Längtar efter invigningsfika!! ;)

2013-08-26 @ 19:51:53
URL: http://lillatosa.blogspot.com
Postat av: amanda

Skitsnyggt!gillar att det är olika färger på stolarna. Hissgardinen du har är jättefin men jag tycker ändå du ska ha en vit. Eller en ljus :)

2013-08-26 @ 20:13:50
Postat av: mamma

Jag tycker gardinen du har funkar jättebra!!!!
LAVVO!

2013-08-26 @ 20:59:54
Postat av: mamma

Och förresten tycker jag att det blev väldigt snyggt! LAVVO igen!

2013-08-26 @ 21:01:10
Postat av: Anna

Jättefint! Jag vill också ha ett vitt runt bord. Tycker du ska byta gardin oxå, inte vit men kanske lite grå/beige.?!
LAVVO

2013-08-27 @ 07:45:15
URL: http://www.aisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0