Sommaren 2013

Jag skulle kunna säga som så, att jag tycker på något vis att själva sommaren är förbi och nu börjar hösten komma krypandes. Det känns i luften och på allting. Det är en fin höstdag idag. Det blåser och det är varmt, men inte för varmt. Svårt att förklara, men det känns så friskt!
 
Jag har inte hunnit med mycket i sommar. massor med jobb och annat har gjort mej begränsad till Vansbro. Men Anna med familj har varit hemma och dem har man umgåtts med, man har varit ut, spontana middagar, spontana middagar på restaurang och massor av mys vid stugan. Så det har inte varit fy skam!
 
Nu närmar sig 4 september med storm steg, två pass kvar på systemet bara, vilket jag tycker är sjukt tråkigt, men man får hoppas på mer sen, för jag älskar att vara där och jobba! :)
Fått lite gjort med företaget i sommar också. Bytt ut korgen som jag haft vetekudar i mot en stege som snälla Nina&Rune snickarat ihop åt mej. Haft dit en del loppis saker som jag säljer i samband med massage. Har även börjat fundera på vad jag mer vill utbilda mig till. Vi får se vad det blir i höst :)
 
Bordet och stolarna som jag skrivit om är ännu inte klara, men två är helt färdiga och två ska få sej en andra strykning. Bordet är slipat och målning är påbörjad. Så snart så!
Ska ge det en timme idag och en heldag imorgon så ska nog det där snart vara klart! Ska bli så härligt att få in det sen och duka upp och bjuda hem vänner på fika och mat!  Härligt !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu hoppas jag på många fina dagar i skogen med bärplockning och en massa mys med nära och kära!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0