Trött

Igår blev det en lång dag med både vila och slit.
Var klar så pass tidigt med allting så jag gjorde potatis, köttbullar och brunsås till lunch. Läste en bok och satt ute i solen och bara njöt.
Vid tre hämtade jag mamma så åkte vi ut till morfar och tvättade mattor på bryggan! Fikade, tvättade fönster och målade lite. Tog med oss pant hem för att panta.
Vi bara hjälpte till lite på vägen och det kändes så bra!!
 
När jag kom hem så tog jag ett skönt bad med inpackning och sedan smorde jag in mig med hudlotion. Kan vara det bästa som finns den känslan. Att vara helt fräsch och insmord! :)
 
Somnade nästan omgående men fick i mig en kycklingtoast iaf! :)
Tog mej en sovmorgon till åtta och nu blir det långfrukost innan jag ska jobba. Tänkte köra på fram till 16 idag!
En snabb lunch bara men inget annat. Och ikväll får bordet bli prioritering!
 
Har en fåtölj som jag ska sälja. En vit från IKEA. Slänger up ett kort få se om någon av er som läser min blogg är intresserad! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0