7 år sedan

Idag. för sju år sedan, tog jag med mej farmor i pappas bil, satte på övningskörningsskylten och drog upp till Malung för uppkörning.
Sen tog jag bort skylten och slängde in den i bilen och körde hem farmor innan jag åkte galet mycket bil! :)
Så det är 7 år sedan jag fick mitt körkort!
 
Äntligen har snön kommit! Känns så mycket härligare att kliva upp på morgon när det är ljust ute, och mycket mer julstämning kommer. Man längtar efter att få åka pulka, skoter, grilla korv ute, dricka varm choklad och bara fylla dagarna med frisk luft! Så otroligt härligt!
 
Nu är det en helg fylld med småplock och småfix med det mesta. Tvättning med företaget, lite egen tvätt. Sortering med papper och börja packa ner lite smått som vi kan börja köra med oss varje gång man åker och ska göra något! :)
 
Förmodligen ska vi även köra soffan idag också. Då kommer det bli mer plats för att rensa saker och få en bättre översikt!
 
Julbord imorgon! Mumma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0