Utvilad!

I helgen har det varit morgonrock och myskläder som haft huvudrollen!
Julbord med E:s jobb i lördags kväll och lite städning har också varit aktuellt. Men annars har det inte hänt mycket. Plcokat i böcker och ljus i kartonger, så skåpen börjar nu tömmas. Skrivit en lista på saker som är kvar att ordna med innan vi kan köra en inflyttning!
 
Känns lite bättre att ha en lista som man kan stryka, jag jobbar iaf mycket bättre på det viset! :)
Nu kl 09 ska jag klippa och färga håret. Ska bli härligt att få lite ljusare botten och bort med det slitna! Innan ska jag sopa de trappor som hinns med!
 
Vet inte om det bara är inbillning men tror att jag vaknade med halsont?! Gjorde en stor kopp med citron te nu på morgonen och hoppas verkligen att det försvinner genast!
Känner att jag vill ha en massa värme nu, ligga kvar under täcket och bara mysa ner mej där tills man är sådär riktigt varm! :)
 
Jobbar på idag med allt möjligt innan jag tar en kortare sovmorgon imorgon!
 
Så otroligt mycket på nu dessa veckor, men snart så ska det lugna sej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0