Äntligen fartfyllda dagar!!

Tjejerna från Småland är här!
Imorse jobbade jag tidigt och åt sedan frukost hemma hos mor&far tillsammans med Anna, Elvira och Stina!
Påklädda och klara tog vi oss ut på byn noch kikade på kläder och saker. Handlade med mat och gjorde pannkakor här hemma hos mig! Pappa kom också förbi på lunch!
Riktigt pannkaks mys blev det!

Vidare ner till Mormor&Morfar för kaffe och wienerbröd. Mys på hög nivå! Nästan hela släkten samlad ;)
Tog med oss mormor till kox in för att köpa en "godishöna" som hade namnet "Agda" och i skålen ligger en lapp med "Hendrix". Ett tecken!
 
Skaffade mej en jag med :) Den ska få stå framme året runt med olika godis i!
 
Nu är det dags för skotertur, pulkaåkning, korvgrillning, oboy drickande och ikväll Yoga!
Tar mej ett bad när jag kommer hem och försöker sticka lite mer! Vill ha den där filten att krypa under nu!

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Godishörna läste jag;) tänkte va fan är det som har namn å allt;) sen såg jag bilden å fick lov att läsa igen;) haha!!!

2013-02-20 @ 20:25:47
URL: http://www.lillatosa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0