Är jag ensam?

Idag klev jag upp mer E och masade mej ner till gymmet för lite cykling och rodd. Stretchade ut rejält och köpte med mej pålägg hem. Varje person jag träffade på muttrade om att "nu har vintern kommit" "Usch så med snö" och "tänk om vi endå hade sluppit detta!" Jag är nog ensam om att gå runt på byn och le. Över allt det vita, ljusa, de härligt dova ljuden och att träden är så otroligt fina!
 
Har haft för mej en hel del idag, mycket man får gjort när man kliver upp i tid!
Listan för imorgon är klar och det blir en kämpar dag. Men det ska jag lätt klara av!
 
Just nu drömmer jag om ett vitt köksbord, pastellmålade stolar, stickade filtar, raggsockor, mysiga sängkläder, härliga gardiner och porslin som är fyndat på loppis! Kanske blir det en hel del fix i vår/sommar. Kanske inte!
Men jag drömmer på och planerar vidare, ifall!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0