Att jag aldrig lär mig!!

När jag vari lite låg någon dag så blir jag irriterad på mej själv.
Intalar mej själv att bara jag ger mej fan på saker så blir det bra!
Såå, jag bokar in tusentals saker som ska göras och styras upp. Sätter upp mål fr helgen/dagen/kvällen osv.
Meen, vad händer?
Jag blir så slut av att ens bara tänka på det så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag gör såhär jämt och jag lär mej uppenbarligen aldrig!
 
Jag jobbar i helgen, i stort sett heela helgen också.
Måste även tvätta företagest handdukar och filtar.
Det är det enda jag ska ha som mål i helgen, att jobba mina pass och tvätta!
Inget mer!
Jag hoppas jag fixar det och känner mej hyffsat utvilad i huvet och kroppen på måndag morgon!
 
Nu är det dags för fredagens jobbpass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0