Bilder

Det är så otroligt roligt att se på kort från förr.
Man minns och man skrattar! Härligt!
Man förändras, man kommer på saker som man nästan glömt av!
 
Kom hem idag efter jobb på flottaren och bion, till ett städat hem. Fardiner är uppsatta, golven är rena, disken är diskad och en massa mer!
Så jag njöt av att krypa ner i ett bad med badsalt från Tovehult, la en ansiktsmask från samma serie som mina andra ansiktsprodukter.
Klev upp och smorde in benen och gjorde en egen lite fotinpackning med fotcreme och varma strumpor!
Njutit av glass och "friends".
Ikväll bäddar jag ner mig i soffan, ser en film och äter god mat!
 
Underbara helg på så otroligt många vis!
Nu börjar en ny vecka med nya planer, nya mål och fler jobtimmar!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fardiner!? Något nytt mode som jag inte vet om!!??
LAVVO

2013-02-03 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0